233280.jpg

Silloin  kun minä  muinoin vielä  auvoisen  viattomana
uinuin avioliiton  onnellisessa satamassa,  minua aina
väliin korvensi että meillä puolison kera konsensuk-
sen suksittua hiiteen,  minä aina  omasta mielestäni
jäin mopen osalle ns. "kehumisessa".

Erityisen katkera olen nyt medialle ja muillekkin
lajitovereilleni kun eivät ole opastaneet, sanoisin
jopa valmentaneet minua naisolennon kanssa toi-
meentulemisessa.

Päinvastoin kuin HTT  joka nyt saatana,  tässä asiassa
pysyttelee vaiti kuin kusi sukassa,  STT sentäs uskal-
taa paljastaa että tytöillä työmuisti kehittyy nopeam-
min kuin pojilla.  Sen osoittaa tehty ja julkistettu tuo-
re väitöstutkimus. (FM Virve Vuontela)


Vaikuttaa  siltä että,  noilla  havainnolla  voi olla
merkitystä,  kun aletaan selitetellä miksi naiset
ovat niin paljon sanavalmiimpia sellaisessa akuu-
tissa konsensuksen puutteessa.

Saattaa olla että,  tyttöjen kehittynyt työmuisti ehtii
ammentaa muistin syövereistä  jopa viidestä kymme-
neen kertaan  enemmän  nalkutusvaikutteisia  sanoja
meidän poikasten löperöön muistiimme verrattuna.

Ja kun me  maskuliini-reppanat  saamme jo muutoinkin
vähäsemmän järkiriekaleen lisäksi kärsiä myös ohuem-
masta aivokurkiaisesta,  niin onhan se selvää että pak-
summasta johtimesta virtaa  sankemmasti tavaraa sa-
massa ajassa kuin semmoisesta rimpulasta letkusta.

Tiedoitustoimistossa  saatettiin julki myös, että työ-
muistitehtävistä hyvin suoriutuvat menestyivät hyvin
myös koulussa ja ties vaikka missä.


Ehkä siksi kun minä  muinoin sitten  kyyhkyläiselleni
yritin jotakin oleellista huomauttaa siihen väliin, hän
totesi minulle vain: "Noli tangere circulos meos!"

Enkä minä  nähnyt muka mitään  muita ympyröitä
kuin mummopyörän tussut kumit. Että mitähän se
nyt silläkin tarkoitti?
walkwolfani.gif

Minulla ei  aina ole  tuo humeetti kovin vilkkaasti
laukkonut. Olin kerran kaverille talkoissa, päre-
kattoa naulaamassa.  No sille tuli hällyytys töihin
äkkihopulla. Sanoi että jää sie vaan yöks ja koita
naulata, ettei sade pääse yllättämään.

Minähän kaputtelin  pimeään saakka  ja sitten laskeusin
ales iltaselle ja nukkumaan. Rouva kujersi omalta petil-
tään, että voistaisko meki nukkua silleen kuin avioparit?

Minä vastasin: "Totta kai! Vedä ite peitto korviis!" ja
käänsin kylkeä. Aamupalan jälkeen kapusin katolle ja
siellä ylhäällä minä äkkiä hoksasin että mitä se oikein
tarkotti sillä semmosella nukkumisella.

Kyllä otti pattiin. Silloin meinasin
pudota kyllä katolta.