1308942.jpg
1429088.jpg
1308941.jpg

Minä olen oikeassa, sinä väärässä tiedon määrässä.
Minun maani on parempi kuin sinun maasi
joka on huonompi kuin minun maani.

Vai niin! Tulin jalan. Minun maastani.
Minä sain uistimella ison kalan! Pakastealtaastani.
Sitä syömään alan. Otatko palan?

Minä tapoin luistimella ahvenen - jäi alle,
kun olin tulossa minun saaresta minun soutuveneellä.
Minun akkani ja minun pentujeni kanssa.
Minun autolle. Minun rantaan. Minun maahan.
Onnenmaahan. Kultaiseen santaan.

Vai niin! Ai sinun maahan! Satumaahan?!

Sinä olet väärässä, minä oikeassa.
Annoin assun minun kissalle. Minun osakkeessa.
Minun lasitetulla parvekkeella. Ojensi tassun.
Minun kissani.

Menin pissalle. Tein minun pissani.
Keräsin tullessa minun laskuni eteiseni matoltani.
Ropina kuului katoltani. Minun maassani satoi vettä.

Minä maksoin ne minun pankissani minun tililtäni.
Minulle tuli minun päähäni tyhjä olo. Olin polo.
Minun kaikki kauniit rahani menivät minun laskuihini.
Kaivoin kättä taskuihini.
Ongin kukaroni, tongin sieltä VISA-kortini.
Avasin porttini.

Astuin minun omalla osamaksullani ostamaani keittiööni,
vilkaisin ulos heittiöön, siellä istui ja kastui.
ja otin minun, akkani ja lapseni sakset
ja leikkasin minun VISA-korttini kahteen osaan.
Sitten laitoin ne minun roskikseni roskapussiini
ja vein sen minun taloyhtiöni roskikseen.

Minulla oli paha olo minun omassa päässäni,
mutta sitten se hävisi.

Vai niin! Sinä olit oikeassa ja minä väärässä. HYVÄ!


1067890.jpg