1325227.jpg
1350357.jpg
1325248.jpg

Olen laatinut listan.
Se on minulle kehys välttämättömyydestä.
Siinä on luettelo elämästäni.
Tärkeysjärjestyksessä.

On hyvä että olen saanut aikaan puitteet
joiden rajoissa voin elellä miten haluan.
Ei siihen tarvita lakeja.
Eikä normeja.
Sääntöjäkö minä muka omaan elämääni kaipaisin?
Minullahan on lista.
Ja moraalini.
Kestävä.
Pestävä jos se tahriintuu.

Lista on minulle kehikko, tontti, tila, pihamaa,
patio, puisto, puutarha jonka sisällä temmeltää. Ohje.

Se on reunukset, laidat ja aidat.
Noooooo - tosin kaidat, jos niin haluan.
Olen joustava kun sen yli on noustava.

Sen mukaan ostan paidat,
valitsen verhoihin raidat.
Sen avulla määrittelen saidat.

Tuhlareita varten täytyy kai tehdä uusi lista.
Tämä on täysi, molemmin puolin kirjoitettu,
niin pienellä etten nää lukea.
Siihen tarvitsen laseista tukea.

1067890.jpg